Online vedení skladů

Online vedení skladů

Vedení skladů Jak to funguje?
V rámci této služby nainstalujeme a zprovozníme přímo zákazníkovi na provozovně/skladu účetně-ekonomický program Pohoda. Provedeme počáteční nastavení skladů, zadáme kategorie zboží, skladové karty jednotlivých druhů zboží, cenovou politiku a další. Naučíme klienta jak jednoduše zadat do programu nákup či prodej zboží, vystavit fakturu nebo vyřídit objednávku. Obsluhu skladů tedy bude vyřizovat sám prodejce nebo pověřený skladník. Nakonec zprovozníme internetové propojení s naším počítačem. V určených časech pak budeme mít možnost se připojit na zákazníkův počítač, zpracovat dálkově účetnictví a zkontrolovat správnost skladové evidence. Zároveň budeme moci poskytnout kdykoliv okamžitou podporu.

Výhody? Obsluhu skladu si zajišťujete sami, platíte jen za případný dohled či kontrolu. Rychlé řešení případných problémů.

Ceník za dálkové vedení skladového hospodářství

  • Nastavení a zavedení skladových položek do programu Pohoda: od 700Kč dle rozsahu prací
  • Případná úprava skladových kategorií či dodatečná podpora: 175Kč / hod
  • Dálkové účtování dokladů: viz. sazby dle ceníku účetnictví